Search This Blog

Thursday, March 01, 2018

FEB TOP COMMENTATORS

Assalamualaikum korang. Alhamdulillah harini kite da masuk bulan Mac di tahun 2018 ni. aku ngan murah hati nak kasi hadiah untuk TOP COMMENTATORS utk bulan Feb.

Ade 2 orang yang beri jumlah komen yang sama.
So, mereka adalah blogger Amanda Suria [http://www.suriaamanda.com] dan Mama Tisya [http://mamatisya.blogspot.com/]. nanti, tinggalkan alamat kat bahagian komen ye. saya nak kasi hadiah. :) Terima kasih banyak sebab menyokong blog picisan saya ni...lepas ni, saya kena banyakkan entry lagi. sekang ni makin lama makin pemalas...hahaha... kepada mamapp, ana suhana dan blogger dunia zumal, terima kasih byk2 sebab selalu datang melawat blog saya ni. mungkin lepas ni korang bole jd top komenteor plak. teruskan komen di blog ni.

dan hadiah yang dorang akan dapat adalah merupakan Bella Ammara Lip Cream. it worth RM49. best sgt lip cream ni sebab high pigmented dan tahan lama. dan yang paling best ia tidak mengeringkan bibir. 


sape yang berminat nk beli lipcream ni bole contact sy jugak ye. bole komen kat bawah je...

13 comments:

anakdenesor said...

alaaa saya tak tersenarai..kene lagi gegeh nih hahaha

Ana Suhana said...

Tahniah kak SA dan kak Amy. Semoga murah rezeki awak dear ❤

Hans Hanis said...

wahhhh
tahniah pada pemenang

Mimie said...

Tahniah kpd pemenang.bestnya hadiah..

apekinahdotcom said...

Tahniah kak SA dan mama tisya. Nampaknya kena workhard ni komen banyak-banyak. Hehe..

Maria Firdz said...

Tahniah buat yang tersenarai.

mama tisya said...

testing....hah dh bole komen ni....tq2...dh bg details

Hanachie said...

Alhamdulillah... berkat rajin komen kat blog sis! ^^ *ehhh? heheh saya tak tersenarai pun hahaha tumpang gembira ja... :3 tahniahhh!!

mamapp said...

wa tahniah kak SA dan mama tisya.. diorg pn rajin singgah blog mama

Dunia Zumal said...

Eh zumal banyak ye komen kat sini... Rasa macam mimpi lak. Hehe...

mamapp said...

Tahniah mamatisya dan.kak sa

msredcheesecake said...

tahniah pada pemenang

Mia Liana said...

wahhh.. tahniah pada yang tersenarai...

Related Posts with Thumbnails