Search This Blog

Friday, January 26, 2018

Rezeki hari jumaat

Rezeki Hari Jumaat  |   Salam Hari Jumaat korang. cepat je masa berlalu. harini da masuk hari Jumaat, dan esk cuti...Yeay!!  Alhamdulillah, sampai2 je ofis, dengar orang bising2 kata ade free food kat Cafe!!! 

Then, aku check email plak. ade celebration ape ni? Nape dorang nak kasi free food ni. bile check email dapt satu email heading nye cam gini..
"Thank you for an incredible 2017!"

Apelagi, terus aku turun g cafe. masa aku pegi tu, da tak ramai org. ramai yang da amik. aku antara orang yang last laa....hehehe...

nak tau apa yang aku dpt.....


tara!!!!

v

v

v

v

v

v


cream cheese indulgence
the cream cheese indulgence from Bread History
bread history
Ada 4 biji cupcake yang yummylicious...makan satu pun da kenyang...so, aku tapau bw balik umah....


So, setiap orang dapat 2 biji cupcake yang sedap ni... 2 biji adalah Winter Magma iaitu chocolate souffle with cream cheese....dan lg 2 biji adalah Karui Snow Cake contain pure bliss of creamy delight & fruity freshness filling; topped with buttery almond crumbles.

Alhamdulillah, sepangjang almost 10 tahun bekerja kat sini, banyak surprise yang aku dpt. Benefitnye memang bagus. Bonus pun Masyuk!! Bos2 memang jaga pekerja kat sini. sebab tu, ada tagline " Great Place to work" GPTW. :) Best jugak, sbb masa sgt flexible, tak kisah nak masuk awl/lambat...takde sistem punch kad...janji kerja siap on time. 

tapi, kadang2 rasa bosan jugak. ade masa nak cari kerja lain. tapi, selalu tak dapat pun nak pindah ke tempat lain. Mungkin disinila tempat ku mencari rezeki sampai pencen??? (hahahhaa...ntahlaaa)

Apa2pun, tahun ni kena bekerja  dan berusaha lebih keras lagi untuk kejayaan yang membanggakan.

4 comments:

cikyan said...

wahh best dpt mknn free. nak jugak !

Suria Amanda said...

alhamdulillah rezeki...suka muffin dari bread story..sedap

Ann Ishak said...

tahniah :D

mamapp said...

Wah sedapnya muffin Tu..

Related Posts with Thumbnails